Deletedmom_100 Forumda bugün keyifler gıcır enerjiler tavan🤣morel bozmak istemem ama yatın uyuyun kıazzz yarın bebelerde tüm enerjileriyle sabahın köründe ayağa dikecek hepimizi😂
Hlalhlalhlal Deletedmom_100 o sırada Afrika daki hava dalgası,yok akrep dolunayı yok Merkür retrosu herşeyden etkilenip gözünü açamayan ben……
parpaaliii Deletedmom_100 aynen öyle vallaa gece sık sık uyancağını ve sabahın köründe uyanıp gün içinde anamızı belleyeceğini bile bile oturuyoruz hala 😂
Deletedmom_100 parpaaliii sabah olduğunda ulan niye yatmadım diye gelen o pişmanlık hissi bildin değil mi ? 🥹
Boncuk-anne Deletedmom_100 ders çalışıyom ama ben 😑burda ne işin var deme ama canım sıkıldı. ciddi bugün burası çok değişik 😂