ilon ben pirantech marka aldım umarım doğru yazdım . Bir kez kullandım sadece ama acı hissetmedim en üst seviyesinde sanırım işe yaramayacak ondan alma derim . Bu arada ben lazere gittim o yüzden de görmemiş olabilir tavsiyem iyi bir makine olsun iyi araştır ya da makinesi iyi olan bir salona git derim çünkü kime sorsam evde lazer yok etmez uyutur diyor benim gittiğim salondaki de aynı şeyi yaptı gerçi de ama salonda ciddi döküldü yani yüzde seksen bitti tüylerim sonra bu makineyi aldık jilet yaptım iki güne deli gibi tüy çıktı