sabirsizbebek15 Deletedmom174 ben verdim biberonla ama uykusunda hepsini geri çıkardı. Azar azar yoğurtun içine falan koyuyorum
damlabozkaya Deletedmom174 ben o kaşık mamasında şeker olduğu için vermiyorum aptamil veriyırum canım aptamilin 7 tahıllı elmalı olanını özellikle tercih et derim. çok yarıyor
16012018 Ben kullanmıştım kızımda aylarca. Açıkcası benim kurtarıcımdı. Dışarıda ek gıda vermek zorunda kaldığımda hemen suyla karıştırır verirdim. Gece yatmadan verirdim. Ve benim kızımda asla kilo yapmadı. Aksine aptamil hızlı kilo aldırmıştı
asliii89 hero babynin mamalarında çok fazla şeker var o yüzden almadım şeker ilavesiz olanlardan veriyorum ben
salihayilmaz ben bebelac kaşık mamalarından veriyorum, benimki biraz seçici bir bebel, bebelac sütlü ballı irmikli olanı çok severek yiyor