Benim oğlumuzda soğuk hep. Oda 3 aylık doğduğundan beridir öyle . Bir de kızım var Şuan 6 yaşında hatırlamıyorum pek onunda öylemiydi diye? Doktorda eller ve ayaklar ve burun soğuk olabilir normal dedi bende çok takmamaya çalışıyorum ama insanlar ellerine dokununca ooo üşümüş filan diyorlar normal olarak. Gelde anlat 😂 üşüme olmadığını