kadglu Merhaba B12 bebeğimin 185 çıktı ocean başlattı doktor. Benden geçtiğini söyledi bir de.. ben zaten pert durumdayım. Bu durumu başka yaşayan var mı acaba nasıl bir yol izliyorsunuz? Hemen geçecek birseydir umarım
munooo kadglu Merhaba benim bebeğiminde 83 çıktı benim de düşüktü iğne kullandım doktor iğneyle emilimi daha iyi olur dedi.Bebeğime damla olarak kullanıyorum..B12 eksikliğinden dolayı kas gevşekliğimiz var malasef 6 aylık ama dönme yok henüz oturmada yok