cimcime1018 Bebeğim 11 aylık. İlk adetimi oldum. Şimdi de 3 gün gecikmem var. Siskinligim mevcut ama hiç gelicek gibi de durmuyor. İlk adetten sonra gecikme normal mi ? (Korunuyorum)
Ballilokmam11 cimcime1018 bende geçen ay 8 aylıkken bebegim oldum bu ayda gecikme olmadı sukur ama burda gecikme olabildiğini okumustum
cerosk Bende ilk adetimi 10 ay sonra olmuştum. Düzene girmesi bir kaç ayı almıştı normaldir diye düşünüyorum 🌹