neyapalimsimdi Emzirirken saç boyanır mı? Kimi doktor olmaz diyor kimisi problem değil diyor. Bebeğim 8 aylık, 2 öğün yiyor ve 3-4 saat arayla emmeye devam ediyor. Ombre tarzı değil, dipten boyamadan bahsediyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Kuzeynepp neyapalimsimdi bn boyuyorm gratiste organık boya var ondan alıyorum green theterapy mi ne öyle biseydi adı😁 evde boyucaksanz kokusu cok az . Kuaförde boyucksanz organık secin yine.