Bebeğim sadece anne sütü ile besledim bu zamana kadar 3 aylık olacağız. Arada emerken elimle memeyi sıkıyorum süt gelmiyor bi kaç dakika sonra tekrar sıktığımda süt var. Acaba yetersiz mi diye düşünmekten kafayı yicem mama hazırlayıp vermeye çalışıyorum ama asla içmiyor. Bu düşünceden çıkamıyorum. Sizinde böyle oluyor mu?