nar1 bi süre ıslak mendil kullanma ya yıka yada ıslak pamuk kullan😊 benim bebeğimin cildi o kadar hassas ki anında pişik oluyo her yeri. enseleri bile. 4 kere bez değiştik. Travazolu da bize doktorumuz 3 gün ince bi katman sür bidaha kullanma demişti bi deneyin isterseniz öyle ( bebeğim 2 aylık hala 10 dk çişli dursa pişik oluyo)