İki hafta üst üste kremlendikten sonra mutlaka ara verin vücudunuzu takip edin. Detaylı temizlik ve kremi doğru şekilde kullandiginiza da eminseniz mutlaka vücudunuzu dinlendirin ve takip edin. Biz atlatali 6 ay oldu çok uğraştım bende 2 ay sürdü neredeyse çeşit çeşit krem kullandik en son xabion ile atlattık ama 2-3 ay kadar uyuza benzer döküntü kaşıntı devam etti. Ama artmadı gün geçtikçe kasinti azaldı lezyonlar azaldı. Geçmedi sanıp kremlenmeye devam etseydik her seferinde vücut tepki vermeye devam edecekti. Ben temizliğe ve kremi doğru şekilde kullandığıma emin olduğum için bekledim. Çok şükür zamanla hepsi geçti Allahım şifa versin