Mls12345 26 aylığız . Her şeye hayır diyor inatlaşıyor 24 saatin 15 saati ağlıyor . Ama normal bir ağlama değil yırtınıyor resmen . Duyan bu çocuğu dövüyoruz falan sanar yani . Tam olarak ne zaman geçer bu durum 😫
Papatyam__ Mls12345 23 aylık biz de öyleyiz dişi çıkıyor benden başka kimseye gitmiyor babası da dahil… Geçecek ama işte olan annelere oluyor. Çocuk büyütmek zor 🤦🏻♀️
Toprakbebekk Mls12345 biz 13 aylık bu durumu yaşıyoruz 2 yaşı düşünemiyorum bile her şeye itiraz ağlama ama ağlama gibi değil boğazı yırtılacak zannediyorum aşırı sinirliyiz 🙄
Kahveseveranne Mls12345 çocuğunun içinden canavar çıkıyor resmen evrim geçiriyorlar. Mesela benimki gece ağlamak istiyorum diye ağlamaya başladı ağla dedim diye kızdı daha çok ağladı