Kızlar eşim arabayı beğenmiş almak ıstıyor ama
Araba bana biraz küçük geldi
Eskisi i20 idi onun gelısmks halı sankı
Kullanan varmı memnun musunuz
Busefer otomatik alacak benımde kullanmam ıcın ? Yorumlarınız nedir araba için
Full paketi olan hangısı ıse ondan sanırım
Birde rengi de su yeşili gıbı hoş sevmem ama bayıde bu kalmış yenisi gelirse yeni fiyattan miiş vs dıyor