evlathersey1305 yagmurkumsal1 büyük ihtimal enfeksiyon idrar yaparken yanma yoksa yeni baslamistir varsa eğer ilerlemistir
evlathersey1305 yagmurkumsal1 doktora gitsen iyi olur emzirme falan yoksa antibiyotik kullanman gerekir başka türlü gecmiyor
yagmurkumsal1 @“evlathersey1305” evlathersey1305 randevu aldım ama 6 Mayıs a o zaman a kadar ilerlemez inşallah