Merhaba arkadaşlar ben kendi meslegime atandım bir süre denemeye karar verdim annem bir ay falan bebeğime bakacak ama sonra gitmek zorunda ondan sonra halası gelecek 18 yaşında eşim gündüz evde akşam çalışıyor ben de 8 den 1 e kadar çalışıyorum annem bakarken de çoğunlukla eşim ilgileniyor yani kimse olmasa bile eşim tek başına halleder bebeğim 8 aylik şuan halasina bırakmak hiç içimden gelmiyor zaten yaşı çok küçük acaba annem gitmeden hemen önce ücretsiz izin mi alsam karar veremedim ne yapacağım ya asla bırakmak istemiyorum ama çalışıp süremi tamamlamak da istiyorjm of kafam çok karışık siz çalışırken bebeklerinize kim baktı