cemre_-34 ( erkek ) Başhekimle görüşme yapacağım kızım için bir doktor ayarlaması için genelde ne zaman arasak ya da mesaj atsak yardmcı olur kendısı saolsun rahmetli babamın arkadaşı olur , kendısıne ne hediye alsam uygun olur sizce ?