citlembik2905 Kızlar bebeklerinizi nasıl giydirerek uyutuyorsunuz ya. Benim kafam çok karışıyor. Ev 22.5 derece tek uzun kol zıbın ve ince pijamayla uyutuyorum ama acaba sıcak mi?
MadamMommy citlembik2905 Kaç aylık?6 aydan büyükse siz ne giyiyorsaniz bebeklerinizi o kadar giydirin diyor doktorumuz ama yatarken üzerini açtığı için ben kısa kollu ileysem ona uzun kollu ince bir şey giydiriyorum. Sizinki de yeterli bence
citlembik2905 MadamMommy 8 ay 8 günlük. Üzerini çok açıyor geceleri asla rahat uyumaz ordan oraya kimildanarak biraz deli uyur zaten. İnce zıbın ve ince pijamayla uyutuyorum. Çok sıcak olsa uyanirdi heralde dimi
MadamMommy citlembik2905 Canım sıcak gelse terler ensesi ve saçları ,üstünü de örtmüyorsa normal bence.
aayseisik Ee benim evim 26-27 derece arası bende aynı kıyafetle uyutuyorum hatta bazen bacaklarını karnını falan örtüyorum ince bir battaniye ile ve oğlum 6 aylık
citlembik2905 aayseisik ben de örtüyorum ama çok deli yatıyor kalmıyor üzerinde saat başı üzerini örtüyorum. Bugün saçları biraz terleyince kararsız kaldım ama kısa kollu ile de sabaha karşı üşür böylesi daha iyi demekki sizin fikirlerinizden de yola çıkacak olursak🙂