Aslında ağustos ayı doğumlu ensesı terleyen bır bebekti özellıkle mama alırken emzırırken ama burda efor harcıyor diye normal değerlendiriyordum. Şu anda 8 buçuk aylığız gece yarısı bakıyorum Ki ense saç o kadar terlemış ki yastık ıslanmış sırtı terli değil bu ara havalar sıca gıdıyor sadece göğüs kısmından kalçasına kadar örtüyorum onu ayakları kolları açık. Doktora getırmeyı düşünüyorum. SİZ de de bu sorun var mı?