https://imgyukle.com/i/y40hEs
https://imgyukle.com/i/y40XhS
https://imgyukle.com/i/y40c8b
Şişliği var beyaz da bebeğim akşamları çok huysuz durmuyor hiç bişey beğenmiyor memnun kalmıyor özellikle saat 20.00 den sonra 5 ay 27 günlük. Jel denedim şu meşhur karanfil kürünü denedim fayda yok yeşil soğan veriyorum oda ağzını yakıyor ağlıyor pırasa vs veriyorum emerken remen savas veriyo sabırla emzirmeye çalışıyorum ama dış kaşıyıcı yapıyor sanki beni ilk bebek tecrübem de yok sizce ne zaman çıkar tecrübeli anneler yardım :/ resimde ekledim