Kızlar çıldırmak üzereyim lütfen yardımmmm. Bebeğim 8 ay 24 günlük. Yemiyor yemiyor yemiyor. Ağzını resmen kilitliyor. Ne versem yemiyor. Sadece isterse tarhana çorbası içiyor zar zor. Her yolu denedim. Önüne oyuncaklar koydum, oyunlar oynatarak yedirmeye çalıştım ama yok. Mamayı öyle güzel içiyor ki. Ne olur yardım edin bana. 2-3 gün mamayı azaltsam çok acıkmasına izin versem acaba yer mi diye düşünmeye başladım artık. Bana bir yol gösterin lütfen