Merhaba anneler. Kızım çok şükür sağlıklı. Söyleyeceklerim şikayet değil ama fikir almak istiyorum. Dokuz aylık oldu hala ek gıda yemek istemiyor. Sadece emziriyorum. Muhallebiler kahvaltılar çorbalar püreler herşeyi deniyorum. Bir iki gün yiyo sonra asla ağzını açmıyor. Ağlarken bile ağzını sıkı sıkı kapatıyor. Uyku da ayrı problem. Düzen oluşturamıyorum. Emerek uyuyo. Meme reddi yaşamıştık. Atlattık şükür bu sefer de meme bağımlısı oldu. Hep yanımda uyumak istiyor. Bu durumdan şikayetçi değilim ama şu anda bile kucağımda. Bırakıyorum ağlamaya başlıyor kaldırıyorum uykusuz mızmızlanıyor. Diş çıkarıyor. Onun da etkisi var biliyorum. Ne yapabilirim. Önerilerinize açığım. Şimdiden sağolun😊