pasaklisinkukuli Anneme göre ipe gömlekler yan yana atletler yan yana vb olacakmış cok saçma geliyor bu işler bana
Simsimy pasaklisinkukuli Çamaşırları astığım dönem iç çamaşırlarını en arkaya asıp önüne diğer kıyafetleri asardım. Tişörtle tişört yan yana gelecek gibi bir takıntım yoktu ama.
JollyBaby Neden benim annemden bahsediyosunuz çok ayıp 😂 benim anneminde böyle tuhaf takıntıları vardır asar geçerim uğraşamam tek tek (Genelde boş odam var oraya asıyorum ama dışarıya astigimda yine dikkat ederim)
Tombikdonerartikcokpahali Hem düzenli özenli hem de beyaz renklilere beyaz mandal. Kırmızı bir renk çamaşıra kırmızı mandal asarım. Mandal rengi ile uyuşmuyor ise asmam içeriye peteğin üstüne koyarım.
NmalkoC Tombikdonerartikcokpahali ay bunu bende yapıyordum mandallar aynı renk olucak ama şuan balkonum yok o yuzden mandalsız asıyorum banyoda
3kedili2bebekli pasaklisinkukuli evet öyle olunca çok güzel kurur hemde toplayıp kaldırması daha kolay olur dolaba ama asla öyle asmam çamaşır makinasının düğmesine basacak vakit bulamıyorum ben 😂
Boncuk-anne pasaklisinkukuli aayy yok kurusun kafi😂 elime ilk gelirse asarım sadece iç çamaşırları balkona içeri koyuyorum. Anneme kalırsa cins cins tür tür ayırır boya görede sıralar o kadar vaktim yok 😂
HurremSultannn pasaklisinkukuli öyle asmassam bayılırım ben daha asmadan önce rengine göre katagorisine göre ayıririm