Arkadaşlar 21 günlük bebeğim var pişik olmuştu incia minoris pişik kremi Fito krem ve doktor tavsiyesi ile mantar kremi kullandım t ile başlayan malesef hiçbiri işe yaramadı mantar oluşmuş kırmızı benek benek ne yapacağımı şaşırdım pamuk ve ılık su ile temizliyorum Prima kullanıyorum doktor bezi değiştir dedi ama hiçbiri işe yaramadı pazartesi tekrar doktora gideceğim bilgisi olan varmı mantara ne yapsam iyi gelir