Barbieee Adasenay kusura bakmayın ben arkadaş için sordum hamilede kendisi bana dedi e bebekte 600 tl sıfırları ondan öyle söyledim ama sanırım sizdeki ortopedik olarak en iyisi fiyatı ondan dolayı öyle. Bende bir şey alınca kaliteli ortopedik vs gibi özelliklerine önem veririm 🌸
Usnac1995 Barbieee Tertemiz kutusuyla duruyor, bir kaç kere anca kullandım. Kraft kalitesini bilirsiniz zaten, 250 tl vereceğim. Baş desteği var isterseniz çıkıyor. Siyah renk bende ki
atesbocekimm Barbieee Bende de babybjörn var toplamda 2-3 kez kullandık sıfır gibi hala kutusu da duruyor
elizz15yesimm Barbieee bende var dolapta satıyorum almayı düşünürseniz ordan ulasabilirsiniz.@jadefalcn
annediyebiri Barbieee solomombaby siyah kanguru var elimde tek yön 4 aydan 4 yaşa uyumlu (yenidoğan aparatı yok) hiç kullanılmadı çantasıda var.
giz36 Merhaba benimde var hiç kullanmadım heveslendim aldım bebeğimin kilosundan dolayı taşınamadım öylece duruyo..e bebekten aldım..renk gri..dolap uygulamasından bakabilirsiniz ..giz2870