Kızlar 9 aylk ikizlerim var en son geçen ay kontrol vardı biri 8 700 digeri 8kgdı doktor normal dedi ama şuan bakyoruz biri çok zayıf kilo mu verdi acaba bilmiyorum emekliyo hiç durmuyo hep hareket halinde yemesindede sıkntı yok ama kilo almyo çok üzülüyorum bu duru a şuan anne sütü mama ve ek gıda alıyolar günde üç ögün ek gıda veriyorum kahvalti öglen ve akşam yemegi gerisi amme sütü ve mama sizce nerde hata yapıyorum ek gıda artnca mama azaldı oyüzden mi almıyor acaba kilo gecede en az iki veya üç kere mamaya kalkyolar sizin bebişler nasl