Kızlar aklıma takıldı tam ayını dolduranlara göre gelişimi geri mi kalıyor acaba 2800kg 47cm doğdu son kontrol de (3ay) 6kg 61cmdi ama nesne tutma (1-2saye tutup bırakıyor tam kavramıyor) uzanmaya çalışma gibi yönelimleri yok erken doğumdan mı kaynaklı acaba yoksa normal mi her çocuk farklıdır tabiki ama ilk çocuğum olduğundan bilgi sahibi olmak istiyorum