humagulce Beratim17 ben ilk doğumdan sonra vurulmuştum 6 yıl önce bende kesilmek bilmeyen kanama parçalar olmuştu çok 3 ay boyunca oldum sonrasında da bı daha vurulmadim o yüzden bende boyle yan etki yapmıştı
Sunam Beratim17 ben kulandım 6 auy olmadım kesik eksik leke oldu sonra bidaha kulanmadım tek seferlik 3 aylık olarak aldım ama bin pişmanı ödem şişkinlik adet düzensizliği berbat bıtaltıktan 8 ay sonra düzeldi ama kesiyor genelde
humagulce Beratim17 inanın tam hatırlamıyorum çok zaman geçtigi için birde 3 ay full kanama oldu sonrasında da uzun aylar boyunca kanama olduğunu hatırlıyorum sadece adet gibiyidim hep yani anlayacağınız
Beratim17 Sunam ozaman benim de daha gelmez adetim:( 4 ay oldu siz gelmesi için birsey kullandiniz mi kendiliğinden mi geldi
Sunam Beratim17 valla ben şahsen önce hacamat oldum sonra 10 gün boyunca aç karna sabah akşam soğan suyu içtim vücuttan atılöası için sonra oldum şükür
Kubraaybars Beratim17 8 ay olamadım yapmaaaaa ne doktorlara gittim çözümü yok kendi kendine geldi sonradan ama aşırı şişkinlik vs yaptı
dunyammm Beratim17 kasımda ilkini vuruldum ikinciyi de martta vuruldum o arada da olmayı bekledim ama yine olamadım