yildirim12 merhaba kızlar bebeğim 2 bucuk aylık köpürcüklü tükürükleri akıyo sürekli normal mi erken degil mi
Pamukbaby yildirim12 salya akıtması normal ama zaten o aylarda başlayıp 7-8-9 aylarda diş patlatıyorlar
yildirim12 Pamukbaby anladım canım bende 4. ayda falan baslar diye eerken zannediyordum normal yani ozaman