Mrrhaba anneler bebegim 1 ay 20 günlük ve her kakasını yapacağında çok ağlıyor zorlanıyor. Kabız olsun ishal olsun ikisinide yaparken aşırı zorlaniyor bir gun onceden sancısı başlıyor ve bazen ben fitil ile desteklemek zorunda kalıyorum. 2 3 güne bir yapıyor. Süt alerjiside var ben diyetime dikkat ediyorum ona rağmen böyleyiz. Aynı sorunu yaşayan var mı acaba. Kaç defa doktora götürdüm değişen bişe olmadı. Çözüm sunabilecek var mı çok çaresizim :((