reyhan30 evet evet ben tam anlattığınız gibiyim her süreç geçecek geçecek yani geçsede yeni şeyler çıkıyo onada geçecek sanırım böyle böyle büyüyecek çocuk 😂 ama bizimki 13 aylık ben artık alıştım yani geçmesede yapacak bişey yok bi şekilde adapte olunuyo artık kabullendim bu cadı kız yıllarca benimle olacak geçmesede geçecek 😂 ayy şuan gün içinde sadece 2 kere wc gidiyorum bi sabah eşim evdeyken bide öğlen yemeğe gelince sonra akşama kadar işten gelmesini bekliyorum wc girince kaçtım sanıyo heralde kızım h durmuyo ağlıyo bende wc girmemeyi onu ağlatmamayı tercih ediyorum napıyım bazen patlayacak dereceye gelince herşeyi göze alarak giriyorum ağlasa bile yapacak bişey yok şuan buna geçecek diyorum bakalım bu geçecek ne başlayacak 😂😂😂