majko Merhaba oto koltuğu arayışındayız ama besafe trendyolda gördüm memnuniyeti vardı istanbulda nerde bulabilirim satan acaba birde memnun kalan var mı kullanan? Yüksek diyorlar camdan dışarı görmesi iyiymiş ama bebek büyüdükçe sorun oluyor mu