Seymau benim kızımında yüksek çıkmıştı 1. 400küsürlerde 2. 600küsürlerde doktor bebeklerde genelde böyle olur dedi sağlık ocağı da böyle çıkıyor hep dedi çocuklarda bebeklerde şimdiye kadar da bir sorun yaşamadık ha doktoru şey dedi bide tahlil verdiğiniz hafta ilaç kullandı mı diye 1ay önce alerji şurubu kullandık dedim çok geçmiş üzerinden ama sorun yok demişti