Merhabalar 1. Yaşımıza az kaldı bebişlerimiz son hız büyümeye devam ediyorlar 😊 birbirimize yardımı olsun diye gelişimlerini ve yaptığımız etkinlikleri paylaşalım diye düşündüm. Benim kızım 24 nisanda doğdu. Desteksiz oturuyor, sürekli ellerinden tutulup yürütülmesini istiyor, sürünebiliyor ancak hiç istemiyor zorla oyuncaklarla kaydırabilirsem sürübdürüyorum haliyle emeklemiyor ama yürümeye bayılıyor, benim desteğim olmadan koltuğa tutunup değmesini koruyabiliyor ama hala otururken koltuğa tutunup kalkmıyor, uykusu gelince elini kulağına götürüp nenene diyor acıkınca mama diyor, baba anni dede gelgel diyor, kapı açılınca çok heycanlanıyor dışarı çıkacağını düşündüğü için, alkış çak gel yapıyor ama bay bay öpücük yapmıyor, kitaplara bakmayı çok seviyoruz. Oyuncak kutusu hazırladım ona boşalttırıyorum, küp kutulardan kule yapıyoruz o yapamıyor tabi ben gösteriyorum yardımcı oluyorum, aktivite masasını çok seviyor, ayna karşısına oturtturuyorum, müzik dinliyoruz, sohbet ediyorum ama çok yüzüme bakmıyor artık dudaklarımı incelemiyor ilgisi çok çabuk dağılıyor doktorumuz karşısına geç bol bol konuş dedi ama yüzüme bakmasını çok sağlayamıyorum, kesinlikle tv izletmiyorum yorgunluktan ölsem de evimin bütün işi kalsa da umursamıyorum ilk yıllar önemli olduğu için fedakarlıkta bulunucam. Bi de işe dönmek zorunda kaldım ama arkamdan ağlamıyor annemin dediğine göre ben aradığımda telefonda sesimi duyduğu an çok heycanlanıyormuş başkaları aradığında aynı heyecanı göstermiyormuş. Ben çok gezdirdim kalabalık ortamlara soktum arkadaşlarımızla buluştuk sevdiler acaba ondan dolayı mı çok fazla ayrılık kaygısı yaşamıyordur?. Siz de durumlar ne sizler neler yapıyorsunuz?Her bebek de çok farklı karakterine göre de farklı şeylerde ileride gidebiliyorlar gördüğüm kadarıyla.. iyi günler