momzayn Bebegimin 9 aylık kontrolunde doktorumuz tahlil istedi mantarı oldugu için karaciger enzimleri yüksek cıkmış neden olur sebebi nedir nasıl geçer başına gelen varmı
ppzeynep momzayn Daha önce hiç tahlil yapılmış mıydı? Benim oğlumun 1 aylıkken yüksek olduğunu öğrenmiştik. Sürekli takip edildik. Her ay kan verdik. 1 yaşında kendiliğinden düzeldi. Belki sizinki de doğumsaldır ama fark edilmemiştir.
momzayn ppzeynep malesef daha önce vermedik Genetik bir çolyak var eşimin ailesinde olabilirmi diye düşünüyorum
ppzeynep momzayn Aklıma gelenler bunlar. İlaç kullanımı vb. de etkilermiş. Umarım geçicidir. Geçmiş olsun.