Mamm ben çocukların eskisini kullanıyorum, koruyuculuğu deneyimledim bizzat. Elbette 2-3 sene değil boyunca kullanmıyorum. Bir yaz açtık, sonraki yaz süresi dolmuş oluyor, çocuklara yenisini alıyorum. Eskisini ben kullanıyorum. Cildim çok hassastır benim, o yüzden kullandıktan sonra işe yaradığını gözlemlediğim için sakınca görmüyorum