yodamom Konu açtım ama hiç yanıt gelmedi. Bebeklerinizin gazı ne zaman bitti? Bebeğim 2 ay 10 günlük hala ne dışarı çıkabiliyoruz ne de uyuyabiliyoruz bu gazdan. Bu gaz ne zaman geçiyor😞
zeynep106_ yodamom benim oğlum da çok gazlıydı ama 3 ayda bitti biogalia gaz damlası kullandım artık hiçbişey kullanmıyorum. Önerim bolca gaz masajı
muazinannesii yodamom Allah yardımcın olsun tamamen bitmesi 5 ayı buldu. Herkes 3.ayda biter dedi bizim o ayda zirve yapmıştı. Eğer gaz damlası kullanmıyosan sap simplexi şiddetle tavsiye ederim bizim hayatımızı kurtardı cidden.
123aa Bizim de 2 ay doldu sanki bu aralar biraz daha rahat bir de rahatladigi günden beridir ben maden suyu içiyorum acaba o da mı etki diyorsun kendi kendime kimyon rezene karıştırıp içiyorum
fatmazhr Benımkıde ıkı aylık olacak çok huzursuz genelde gazdan sanırım 3u bıtırınce gececegını umut ediyorum
sumeyyeilhan 3ayina girdik bitti 4de rahattım 5de aglamalr huzursuzluklar geri geldi 8aylik oldu hayla ayni şimdi neden çözemedim 😂