Eşime ara ara koyun sütü hediye ediyorlar 5 kg . Burda koyun çok . Ne yapacağım bilmiyorum çünkü çok ağır geliyor 🥲 tatlı yapmıştım aşırı ağır oldu sanki ağzımda kekremsi bir tat bırakıyor. Biz de memleketten yeni geldik kvdem yoğurt mayalamis 5 kg yoğurt var. Süt olarak içsek bitmez ne yapsam bilemedim ya.ne yapsam çok ağır oluyor biz alışkın olmayınca