Arkadaşlar oğlum grip oldu çok ağır oksuruyor ateşi de oldu 1 haftadır böyle 3 gündür de gözü capaklaniyodu.bugun gözü hepten kızarmış capaktan kapanmış resmen. Doktor damla verdi ama faydası olmadı. Su iyi geliyor dediğiniz bir şey var mı? Bir de geçer mi bu durum bir şey olur mu yavrumun gözüne?