miraannnn 2,5 aylıkken yaptırdım 3 günde iyileşti sünnetten bir gün sonra sargısı düştü
Diger oglumu 9 aylıkken yaptırdım çok çok zorlandım aşırı hareketliydi aglıyordu ilaç içmiyordu özellikle. İdrarını yaparken çok aglıyordu
Doktorun önerisini uyguladım
Antibiyotikli krem ilk 1 hafta
2.hafta hametan pişik kremi
Sarı kantaron yağı
Bezine sürüyorum ben kremi tam pipisinin oraya denk gelecek şekilde
Yumurtalıklarının altına da eczaneden kompres aldım oraya sıkıştırma yapıyordum ki kaka yapınca pipisine kadar çıkmasını engellesin Diye geçmiş olsun şimdidenn🥰😊biz kurtulduk geçen hafta cuma yaptırdım hiçbir şeyi kalmadı çok şükür
Ha bi de sünnet kilotunu önerebilirim sıkılırsa eger bezden rahadız olurrsa o kilotu giydirebilirsiniz en azından huysuzlugu gidene kadar sonra tekrar bezini baglarsınz ilk oglumda kullandım eczaneden aldık sünnet kilotu derseniz yardımcı olurlar