jap ay çok haklısınız. Yani bunu burda yazmanın manasını anlamış değilim. Önlem alınabilcek bi durum olsa ok, hanımefendinin bi yakının olsa yine bi nebze maalesef dünyada bir çok bebek ve çocuk zulum görüyor. Sürekli burada dile mi getirelim ? Hassas içerik etiketi yapmış tamam da başlık başlı başına hassas içerik zaten