Güzel anneler merhaba, bebeğim 14,5 aylık. Bu haftaya kadar 2 uyku yapıyordu. Bu hafta alerjim çok yoğunlaştığı için ilaç kullanmak zorunda kaldım ve ilaç bana uyku yapıyor. Emzirdiğim için etkisi ona da mı geçti bilmiyorum ama tek uykuya düşme sinyalleri veren bebeğim bu hafta aşırı uyumaya başladı. Sizce alakası var mıdır?