Merhaba anneler kızım sürekli dilini alt damağına sürüyor eli ağzında zaten ama yani şişlik falan yok kalkarken ağlıyor dentinox jel varmış onu aldık bide ben devit 3 hiç vermedim kızıma gelmedi gaz ve kabızlık yaptı ampuller var devit 3 doktor yarım ağzına kır dedi napacagımı şaşırdım çok huysuz mesela böyle olduğunda ne zaman çıkarıyor