Selam kızlar bebeğim 5 gün sonra 8 aylık olcak emziğe alıştırmak istiyorum doğduğundan beri bi kaç tane emzik denedim kauçuk ve damaklı ilk doğduğunda kauçuk olanı tuttu sonra attı sonra ara sıra damaklıyı kullandı ama gene tutmadı BİLDİĞİNİZ İŞE YARACAĞINI DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ EMZİK VARMI bu arada biberonda tutmadı baya sonra Philips avent aldık tuttu bu da dipnot olsun lütfen varsa böyle durum yaşayıp alıştıran cevaplarsınız çok teşekkür ederim ☺️