Kızım 11 aylık,9.500 küsür çıktı iki gün once doktor kontrolunde
Kilosu normal sinirda ama yaklasik iki iki bucuk aydir bu kiloda zaten hic ilerleme olmadi
Yani cok asiri istahli bi bebek degil ama öğünlerini yiyor yememe durumu yok
Aşıri hareketli bi dk kipirdamadan duramaz butun gun pesindeyim zaten ben kilo verdim
Oyle diyince doktor bazen dis cikarma donemlerinde kilo alimi durabilir dedi cokta ustunde durmadi kilo meselesinin
Ama benim biraz kafama takiliyo
Beslenmesine de dikkat ediyorum yani yumurta,et,ceviz,muz vb duzenli ve dengeli beslemeye calisiyorum
Boyle kilo aliminda durma olan var mi
Sonradan duzeldi mi,neler yaptiniz?