ff8544hh 10 günlük mazaret iznini(aileden birinin ölümü dışında)hangi sebeplerle kullanabildiniz,okula dilekçe mi yazdınız?Kaymakama ya da valiye gidiyor diye biliyorum.
buluutt Nikah işlemlerim sebebiyle 1 gün kullanmıştım.Kaymakamlığa gidip oradan onay gelmişti ama ben ilçede çalılıyordum tabii siz ilde çalışıyorsanız valiliğe gider.Mazeret iznine pek sıcak bakmıyorlar maalesef en azından benşm çalıştığım yerde öyleydi