9 ay önce doğum yaptım hemen sonra sprail takıldı 2 3 gündür kasılarımda bi ağrı var ve test yapmak istedim 2 tane yaptım ikisi de silik şekilde çıktı doktoruma yazdım kanda bakalım dedi yani şuan bebeğim daha çok küçük istemiyorum sprail varken olması mümkün mü başına gelen var mı nasıl bir yol izlediniz