eylulduruu1 oğlumun kilo alımı durduğu için 5.ayda başladık. Yoğurt ve sebzeden. Çoğu sebzeyi deneyince muz denedim gece muhallebisi için. Sonrasında sebzeler meyveler bitti. Çorba, kıyma, bakliyat, ilik suyu, tavuk suyu, yumurta gibi şeylere başlıyorsun. Kilo alımı yavaş diye bebe bisküvisi ne alaka? Oğlum 9 aylık. Metobalizmaya gidiyoruz kilodan dolayı. Ek gıda da sorunumuz yok Allaha şükür. 8.aydan sonra kilo almaya başladı😵😵💫😭 Hipp i ben sadece 6.aydan sonra eline verdim tutup emerdi nerdeyse tamamı çöp olurdu o kadar. İçeriği çokta temiz değil ama kötü değil. Sadece gereksiz olur vermeniz ve ek gıda reddi yaşarsın. Tatlılar 1 2 yaş sonrası acele etmeyin. Meyveyle tadlandırırsınız sebzeler okeylenince. Çorbalarda 1 kaşık kıyma 1 kaşık bakliyat(pirinç, bulgur gibi) eklentiler koyarsanız bir süre sonra alıyorlar kilo 😅 şuan azda olsa kilo alımı varsa bir anda yüklenmeyin. 3 gün kuralıyla devam edin