2kizannesi- Kızlar memnun kaldığınız tost makinesi? Beyaz eşya şans işi kimisi Memnun kimisi memnun kalmıyor her markadan ama yine de önerilerinizi bekliyorum 🧸
One-life 2kizannesi- benim eşim çok tost sever ve yapar sanayi tipi dahil çok kullandık en uzun süreli korkmaz 4 sene falan oldu tık yok maşallah öneririm
buluutt Korkmaz tostkolik çok iyi tavsiye ederim. 5 yıl önce anneme almıştım 2 yıl önce de evlenirken kendime aldım ikimiz de memnunuz