yamanbaby Kızlar 9 gündür kuvezdeyiz satürasyon dusuklugunden , bugun çocuk kardiyoloji gördü 6.8 asd çıkmış kapanabilir belki demiş bizim gibi olan var mi ? Neler yaşadınız bi sıkıntı oluyor mu küçülüyor mu
3kedili2bebekli yamanbaby ölçüsünü hatırlamıyorum ama hem ASD hem vsd vardı ikisi de 4 aylık kontrolde gitmişti şükür
adakuzum yamanbaby sizinki orta büyüklükteki asd kapanma olasılığı var benim kızımın 9 mm ydi kapanmadı şuan 14 mm 8 mm ye kadar olablar kapanabiliyoe inşallah kapanır biz mecburen 3-4 yaşında ameliyat olacağız
canparelerim yamanbaby geçmiş olsun inşallah kapanır🙏 benim bebeğimde de vsd var. 1buçuk aylıkken kontrolünde doktor 5-6mm dedi. Haziranda tekrar kontrole gitcez inşallah bizimki de kapanmıştır.
SweetMom__ yamanbaby çok geçmiş olsun bizimde 3 mm 2 aylık iken götürdük sonra 4 ayda bidaha kontorele gittik 2 buçuk düşmüştü doktorum 1 yasi nda tekrar gelin dedi ve korkulacak bisey olmadığını her yenidoğan bebekte olabil ir demişti
3kedili2bebekli yamanbaby inşallah çok geçmiş olsun yenidoğan bebeklerde genelde olur kalpte delik bende öyle doğmuşum yaşımda gitmiş
yamanbaby adakuzum büyüme durumu da oluyor yanı 14 mm ye çıkmış 😣 Rabbimin mucizesi çok insallah kapanır hepimizinki
berfincicekk canparelerim sizin kapandı mı bizim bebişimizde de 4-5 dendi kontrol 6.ay da endişeleniyorum biraz
canparelerim yamanbaby sizi çok iyi anlıYorum, bende aynı şekilde çok sitres oluyorum ama bebişlerimizde stresimizyansır o yüzden rabbime sığınıp gönlümüzü ferah tutmaya çalışalım. Şifa ondan🤲🌸
selimleylim berfincicekk merhaba, ne yaptınız acaba? Bebeğim 28 günlük asd 4mm 3 ay sonra kontrol dedi