Kızlar 2.5 yaşında bir kızım var odamızda beşik de yatıyor ama artık küçük geliyor ayırmak istiyorum şuan ona oda yapma durumumuz da yok maalesef sizce ayrı odada yer yatağı mı yapmalıyım yoksa koltuğu açıp mı yatırmalıyım yani hangisi daha rahat olur yer yatağında üşütür mü ?