eee-eeeee19 Beta hcgm 2.49 çıktı bu gebelik var mı yokmu anlamına geliyor. Lütfen yardım edin başına gelen oldu mu hiç:(
eee-eeeee19 yyigitarass ilaç kullanıyorum. Gebelikte kullanmamam gereken.testi az önce verdim ve doktora gösteremeden araya haftasonu girdi bu 2 gün nasıl geçer naparım bilmiyorum:(